Müşteri Yorumları - Sayfa 1

Şahane

uDidem Kavas
d24 Mayıs 2022

Muhteşem bir villa, havuzu, bahçesi aile için çok ideal. Emrah Bey inanılmaz ilgili, ihtiyaç anında kolayca ulaşabilirsiniz, hemen yardımcı oluyor. Şiddetle tavsiye ediyorum.

Temiz ve harikaydı

uŞenol can
d23 Mayıs 2022

Temiz ve güzel bir villa. Eşyalar yeni güzel, konumu güzel, sakinlik ve hijyen arayanlar için güzel bir villa tavsiye ederim .1 hafta kaldım önü açık havuzu büyük ve güzel. Barbekü şöminesi güzel, villa sahibine teşekkür ederim.

Çok çok iyi

uSefa değirmen
lSamsun
d23 Mayıs 2022

Evde her şey düşünülmüş fazlasıyla iyi ve yeterli. Emrah beyin de ilgisiyle çok çok iyi bir tatil geçirdik. Çok teşekkür ederiz..

Mükemmel manzaraya karşı lüks bir villa

uAhmet Kadıoğlu
lKalkan - villa Melisa
d23 Mayıs 2022

Doğalık alanda ve tepede bir yerde huzur içersinde konuklayacağınız mükemmel bir yer, Nazlı hanım çok ilgili ve çözüm odaklı, tertemiz bir villa.

Mükemmel

uOğuzhan Eminoğlu
d22 Mayıs 2022

Bugün bir haftalık tatilimizin son gününden yorum yazıyorum. Villa gerçekten çok güzel. Havuzun korunaklığı olarak şüpheniz olmasın. Ev sahibi Nurettin Bey’e teşekkür ediyoruz.

uFatih ince
lVilla buğra balayı
d22 Mayıs 2022

İlk defa böyle bir deneyim yaşadık ev sahibi Ali bey’e çok teşekkür ederiz. Ayrıca resimde gözüken neyse o şekilde bulduk. Ortamı çok güzel, sessiz, sakin. Hiç bir şekilde dışardan görünmüyor, havuzun önü açık. Güzel vakit geçirdik.

Villa Buğra Balayı

uTurgay Kılıç
lKalkan
d19 Mayıs 2022

Fotoğraflardaki ile bire bir hiç tereddüt etmeden gidebilirsiniz. Ali bey olsun eşi olsun babası ve annesi çok iyiler ve çok ilgililer herşey ile ilgileniyorlar. Ev çok temizdi. Güzel bir tatil oldu bizim için.

Aile için çok uygun

uÖzlem
listanbul
d18 Mayıs 2022

Her şey çok güzeldi ev sahibi her şeyi düşünmüştü. 2 çocukla olabildiğince rahat ettik.

Harika bir Villa

uEmre Yenilmez
lFethiye
d17 Mayıs 2022

Biz balayımız için gittik villadan ve ev sahibinden aşırı memnun kaldık evin konumu çok iyi merkeze 6 km ölüdenize 20 dk mesafede. Korunaklı tertemiz yeni eşyalar ve ev sahibi ekstra bir çok şey eve koymuştu bizim için buradan tekrar teşekkür ederiz mehmet bey 🙂 Havuz gayet yeterli büyüklükte boyu 8-9 kulaçlık bakımlı, masa tenisi, tavla, satranç gibi oyunlarda mevcuttu. Bir sonra ki tatilimizi iple çekiyoruz villa erbile gelmek için 👍

Guzel ve temiz bir tatil

uYekta Yılmaz
lÜzümlü Umut Villa
d15 Mayıs 2022

Evin içi ve dışı temiz kullanışlı şık eşyalar resimlerdeki gibi aynısı içten ve sıcak. Villa sahipleri konum olarak kalkan sahile çok yakın. Fethiye, Kaş, Kalkan rahatlıkla gezilebilecek konumda. Tekrardan gelecegim tek adres.

HARİKA BİR VİLLA

uEmre YILDIRIM
d13 Mayıs 2022

Öncelikle villa sahibi Mehmet Bey’e çok teşekkürler. Villanın içerisinde her şey düşünülmüş her şey son model kahve makinesinden tut, mikrodalgaya kadar var. Villanın iç dizaynı harika! Çok güzel bir hafta tatil geçirdik. Biz ihtiyaç malzemeleri yoktur diye getirmiştik gerek bile yokmuş Mehmet Bey bütün ihtiyaç malzemelerini koymuş bizler için. Villayı çok beğendiğimiz için bizden sonra da çocuklu kuzenlerimiz geldi onlarda çok memnun kaldılar. Bebek yatağı bile bulunuyor villada. Her şey için teşekkürler.

Berbat

uGülsemin Ergin
d13 Mayıs 2022

Güvenlik yok, evin icin de gerekli yeterli malzeme yok, bayram tatilin de gittik ve cok kötü bayram geçirdik. Çok pişman olduk gittiğimiz icin. Yakınlarımız Villa Erbili tuttular gayet güzel, temiz, korunaklı, villa sahibi çok ilgili kesinlikle öneririm. Biz o villaya gittikten sonra Villa Balayına gelmeyi hiç istemedik. Bulaşık makinası su akıtıyor yıkarken elinizde yıkasanız daha az yorulursunuz. Etrafındaki bütün villalar berbattı ilgilenecek kimse yoktu. İsteyen içeri girip çıkabiliyor. Her odada ve bahçede 2 tane ışık var ama sadece bir tanesi yanıyor. Biz oradayken akşamları uyumadan önce diğer villaların ışıklarını yakıyorduk kimse gelmesin dolu görünsün diye. Villaya girerken kapora bile almadılar çünkü evde zarar verecek bir şey yok. Burada yapılan yorumların çoğu kendilerinin yorumları olsa gerek çünkü gerçekten çok kötü... Havuz bakımı bile yok havuza bir kere girebildik onda da sadece olduğumuz yerde kaldık yüzülmeyecek kadar kötü, gerçekten değeri 1 haftalıkta 2000 TL bile değil paranızı çöpe vermeyin...

Villa Sahibi Yorumu; ;

Öncelikle zaman ayırıp dönüş yaptığınız için teşekkür ederim. Villalarım sezon boyunca birçok misafir tarafından kiralanmakta ve olumlu olumsuz dönüşler olabilmektedir. Uzun süredir korunaklı(muhafazakar) olarak kiraya verdiğim Villa Balayı’nda olumsuz olarak sizden dönüş alıyorum ki en korunaklı villalarda dahi %5’lik bir sakınma payı bulunuyor. %95lik bir korunaklılık sizi tatmin etmemiş olabilir. Sezon başında villanın çimleri, aksesuarları ve bahçesinde ek olarak düzenlemeler yapılmıştı ancak sizin vermiş olduğunuz bilgiler dolayısıyla tekrar bu durumların üstünden geçeceğim. Villanın altında yayımlanan yorumlar da konaklayan misafirlerime aittir. Burada benim ve firma açısından yanlış bir izlenim oluşturmanız açıkcası hoş bir durum değil. Ayrıca sizin onayınız olmadan herhangi biri sizin villanıza girip çıkamaz ki böyle bir durum söz konusu değildir. Tatiliniz boyunca villam sizi birçok açıdan memnun etmemiş olabilir. Ancak berbat olarak tanımadığınız temizliğe rağmen villamın mutfağını bu denli kirli bırakmanız, yorumunuzu objektif bir şekilde değerlendirmemi engelliyor. İsterseniz talep etmeniz durumunda görselini de paylaşabilirim. Saygılarımla,

Fevkalade

uAyse Caliskan
lIstanbul
d12 Mayıs 2022

Yaklasik bir hafta Villa Azrada konakladık. Villa tertemiz ve çok güzeldi. Esyalar yeni. Havuzu süper. Mehmet Beye teşekkürler.

mükemmel

uufuk baş
listanbul
d11 Mayıs 2022

Gerek villa gerekse villa sahibi Ersin Bey, eşi ve tatlı kızlarının ilgi alaka ve güler yüzleri tatilimize renk kattı. Gerçekten kendi evimizde gibi hissettik. Bizleri bu tatlı aile ve villa ile buluşturan Hepsi Villa ailesine sonsuz teşekkürler.

Mükemmeldi

uEmre fire
lFethiye,kayaköy
d11 Mayıs 2022

Elif hanıma ilgisi için çok teşekkür ediyoruz biz çok memnun kaldık çok temiz ve özenle hazırlanmıştı bundan sonra ki adresimiz olacağından eminiz hersey için teşekkürler

VİLLA ALP

uNESLİHAN GÜNEŞ
lBURSA
d11 Mayıs 2022

BİZ GEÇEN SENE EŞİMLE VİLLA ALPTE KALDIK .RESİMLERDE GÖRÜNDÜĞÜ GİBİ EV GÜZELDİ ANCAK MUTFAK MALZEMESİ O KADAR AZ Kİ DÜZGÜN BİR TENCERE BİLE YOK NERDEYSE GİDECEK OLANLAR BUNU DİKKATE ALARAK GİTSİNLER.

Huzurlu tatil

uSümeyye Er
lKonya
d09 Mayıs 2022

İlk villa tatili deneyimimiz oldu ve çok memnun ayrıldık.Temizlik, hijyen konusunda hassas benim için bu kısmı çok önemliydi , sakin ve huzurlu bir ortamdı.Evdeki eşyalar konusunda hiç bir problem yaşamadık.Ev sahiplerinin ilgisi, her konuda yardımcı olmaları, bölgede gezilecek yerler ve etkinlikler konusunda bilgilendirmeleri de bizim için ayrıcalıktı.Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.

Süper bir villa

uİrfan er
lKaraköy
d09 Mayıs 2022

Herkese tavsiye ederim villa ve sahibi çok iyi ilgili

Muhteşem

uSeda Umar
lVilla Buse
d06 Mayıs 2022

Villa Buse’yi seçerek en doğru kararı vermişiz. 1 hafta boyunca ailecek çok keyifli vakit geçirdik. Daha ilk saatlerde kendimizi evimizde gibi hissettik, evin aurası harika. Ev sahibi Yusuf beye ve değerli eşine güler yüzleri, misafirperverlikleri için çok teşekkür ederiz. Mayıs başı geldiğimiz için hava biraz serindi ama olsun harika bir deneyim oldu. Evde herşey var, boşuna havlu, nevresim yada mutfak ekipmanı getirmenize gerek yok, yoksa benim gibi çantalardan çıkarmazsınız. Ailenizle keyifli, eğlenceli, temiz, sessiz ve güzel bir yer arıyorsanız Villa Buse tam da adresi. Bugün son gecemiz bir sonraki tatilimizde görüşmek üzere. Herşey için çok teşekkür ederiz Yusuf bey, değerli eşi ve değerli annesi.

HARİKA -

uFATMA ÇAĞALAR
lMUĞLA FETHİYE
d05 Mayıs 2022

Her şey düşünülmüş eksiksiz müthişti. Bence resimlerden daha da güzel , biz çok keyif aldık tekrar gitmeyi düşünüyoruz. Metehan Bey’e teşekkür ederiz çok güler yüzlüydü her şey ile ilgilendi. Kendisine teşekkür ederiz.

Merak Ettikleriniz

Villa tatili hakkında en çok merak edilen başlıklar

Sorular ve Cevapları

Aklınıza takılan tüm soruları sayfamıza yazabilir hızlıca cevaplara ulaşabilirsiniz yada daha önce cevaplanmış soruları inceleyebilirsiniz.

Soru Sor

Neden Hepsi Villa

Hepsi Villa, sahip olduğu geniş portföy ile size en uygun villaları sunar. Kiraladığımız villaların belirli kalitede olmasını denetler. Müşterilerine karşı dürüst ve güvenilir olmayı, müşteri memnuniyetini en üst düzeye taşımayı ilke ediniriz. Firmamız, tatilinizin başlangıcında ve tatil sürecinde hep yanınızdadır.

Ayrıntıları Göster

Özel Hizmetler

Hepsi Villa, tatilinizi en konforlu şekilde geçirmeniz için her türlü hizmeti sunar. Villarımız konaklama öncesinde temizlenir, gerekirse konaklama sürecinde size özel söför, temizlikçi, ahçı, güvenlik tahsis edilebilir. Her türlü isteğinizi bizimle paylaşabilirsiniz.

X
Deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanıyoruz. Bu siteyi ziyaret etmeye devam ederek, çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi