Müşteri Yorumları - Sayfa 1

Balayı Tatilimiz

uZeynep Öztayıncı
d06 Aralık 2019

Koca bir yılın araştırması ile seçtiğimiz villaydı.Nitekim çok da memnun kaldık Kasım ayında gelmemize rağmen herşey çok güzeldi . Isıtmalı havuz sayesinde suyun tadını çikarabildik . Herkese önereceğim .

Balayı Tatilimiz

uBegüm havas
lAlmanya
d06 Aralık 2019

Zamanı geri alabilseydim dediğim anlardı.Dolu dolu bir tatil geçirdik. Gelmeden önceki korkularımı villa aquayi görünce yendim.Büyük bahçesi , geniş iç dış havuzu ve bizim için en önemlisi muhafazakar olmasıydı herşeyi sağladı.Tesekkur ederiz

Memnuniyet

uSuzan çelik
lVilla Polat
d04 Aralık 2019

Balayı için tercih ettiğimiz villa harikaydı. Havuzu mevsime göre ısıtılmıştı. Malzemeler eksiksiz her ihtiyacı kolaylıkla giderebilecek bir ev. Hepsi villa ekibi çok ilgili ve yardımcı oldu her zaman. Çok teşekkürler

Havuz ısıtması

uHakan Bezan
lKocaeli
d03 Aralık 2019

Her şey dört dörtlüktü,manzarası,esyaları. Mutlulugumuza mutluluk kartı fakat havuz ısıtması geç başlatıldığından ilk üç günde havuzdan randıman alamadik. Ayrıca villaya gelirken ki taşlı yol bozuk olduğundan arabayla zorlandik. Bu aksilikler haricinde çok güzel bir tatil geçirdik ve epey mutlu ayrıldık. Teşekkürler

01/12/2019

uMuhammet erdem
d01 Aralık 2019

Villa defne konumuyla olsun ev mimarisiyle olsun çok iyibir villa sahibi azize hanım çok tatlı bir ev sahibi herşey için çok teşekkür ediyoruz kendisine

Hayal gibi

uDERYA EROĞLU
lİSTANBUL
d27 Kasım 2019

Çok sakin ve huzur dolu bir yerde, önünüzde deniz diğer yanlarınız orman ve dağ havası alacağınız bir yer hayal edin. Villanın içinde (kasım ayında gittik) 24 saat yanan bir yerden ısıtma sistemi ,villada düşünülmeyen bir mutfak aksesuarı yok. Her yer temiz ve içerideki ısıtmalı havuz çocuklar için bir eğlence yeri gibiydi. Masa tenisi oynamak ta cabası oldu. Ramazan beye yardımlarından dolayı çok teşekkür ediyoruz.

uYusuf Karaarslan
d26 Kasım 2019

Villa mükemmel ev sahiplerimiz mükemmel, manzara olağanüstü. benim de soru işaretlerim vardı kafamda ama iyiki tercih etmişiz. Pişman olmayacağınız bir villa sizleri bekliyor. Akşam balkonda çayınızı yudumlarken gördüğünüz manzara gibisi yok. Eşim ve ben Tahir bey ve ailesine her şey için teşekkür ederiz. Tekrar görüşmek üzere:)

uFurkan Çakır
d26 Kasım 2019

Merhabalar 2019 Kasım ayında eşim ile bir hafta konakladık . Villada ne ararsanız eksiksiz bulunmaktadır . Havuz ısıtması özellikle çok iyiydi . Biz çok memnun kaldık . Balayı çiftlerine tavsiye ederiz . Evde internet klima ne ararsanız mevcut :)) Tekrardan görüşmek dileğiyle

uSinan Doğu
lBOLTON
d18 Kasım 2019

Merhaba, harika bir tatil oldu bizim için herkeze öneririm.

uMeral soylu
lFetiye ölüdeniz
d17 Kasım 2019

Villa heradayım şuan ilk defa Kasım ayında geldim Fethiye’ye ama pişman olmadım hava güzel ev konforlu kapalı havuzu ve savunası olduğu için bu aylarda dahada keyifli evde hiçbir eksik yok ikinci günümüz oldukça başarılı her yıl tercih ettiğim bi site hepsi villa işinde başarılı bence bide en güzel özelliği ev sahibi tarafından uyarılar istekler v.b rahatsız edici bi durumda yok tavsiye ederim bu evi herkese yazın görüşmek üzere hepsi villa

Gayet güzel

uEşref Musullu
lKocaeli
d15 Kasım 2019

Villa Pine‘de umduğumuzu bulduk. Hem güzel oluşu hem de korunaklı oluşu rahat ve güzel bir tatil yapmamızı sağladı. Sebep olanlara teşekkür ediyoruz.

Eski tatilleri unutun

uYaman uzun
lFransa
d15 Kasım 2019

Öncelikle biz daha önce bir çok villa tatili yapmıştık ama villa yaren gerçekten daha bir başka bir villa kesinlikle villa yareni başka bir villalarla kıyaslaman villa yareni diğer villalardan ayıran en önemli özellikleri konumu villanın dizaynı villanın genişliği temizliği ferahlığı sessizliği manzarası ve villanı sahiplerinin misafir perverliği kısacası bu villayı biz anlatmaya kelimeler kıfayetsiz kalıyor biz bunu anladık seneye görüşmek üzere villa yaren ☺️

Villa Hilal

uSergen öndaş
lİstanbul Esenyurt
d15 Kasım 2019

Süperdi gittiğime değdi yazın inş gidiyorum tekrardan

balayı için çok güzel villa

uirem sabancı
lisvicre
d14 Kasım 2019

Balayı tatilimiz için bu villayı tercih ettik, villa temiz ve resimlerdeki gibi idi çok memnun kaldık.

Müthiş

uAhmet Gündüz
lLondon
d14 Kasım 2019

Gurbetten gelip köy havasında ama aynı zamanda bu kadar lüks ve temiz bir mekan harika bir olay. Sessizliği sevmeyen buraya gelmesin. Kafa dinlemek için çok ideal. Aracınız varsa Ölüdeniz Hisarönü Fethiye on dakika. Yollar biraz virajlı ama güzel

süprizlere yer yok

uilkay malkoç
lBursa
d12 Kasım 2019

Fotograflarda ne görüyorsaniz o. villa sahibi Tugay beye ilgisinden dolayi tesekkür ederiz. konum olarak cok iyi yerde gezilecek yerler 5 10 dk uzaginizda araba olmasi şart. villa gercekten guzel tasarlanmiş hersey dusunulmuş herseyden cok memnun kaldiķ gerek villadan gerekse yetkililerin ilgi ve alakasindan. Gidin ve keyfini cıkartın

güzel geçen yaz tatili

uBünyamin Ustabaşı …
lVilla doğa
d10 Kasım 2019

Herşey çok güzeldi sadece havasızlıktan biraz koku vardı havalandırınca halloldu onun harici herşey çok güzeldi. Korunaklı olması çok iyiydi

İdare eder

uTuğba Ylmz
lSelçuklu
d08 Kasım 2019

Çok lüx beklemeyenlerin beklentisini karşılayacak gibi ev düzeni ve havuz fakat mekan olarak merkeze yakın gibi gösterilişi.. Gerçekten merkeze yakın değil ve kış aylarında gidecek olanlar için otobüs saatleri sıkıntısı yaşarsınız ha bide villadan sorumlu volkan bey sadece girişte iletişim kurdu başka hiç görmedik.. Son olarak da gerçekten tesettür bi yer arıyorsanız kesinlikle tercih etmeyin çünkü dışarıdan ve yan komşudan izlenebilirsiniz..

Cevap ;

Öncelikle zaman ayırıp yorum yaptığınız için teşekkür ederiz.Villa Dut, Fethiye Kayaköy de konumlu bir villamız olup sayfasındaki bilgilerde de yer aldığı üzere merkeze 6 km mesafededir.Bunun aksini gösterecek ve yahut sizi yanıltacak herhangi bir bilgi sayfamızda bulunmamaktadır.Korunaklılığın zayıf olduğu beyanınıza cevaben bir açıklama getirmek gerekirse; villamızın duvarları 2m den yüksektir.Bu denli yüksek bir duvardan görünmeniz imkansızdır ki şimdiye kadar bu tarz bir şikayet alınmamış olması bunun en net göstergesidir.Son olarak villamızın gerek fotoğrafları gerekse de bilgilerine bakarak lüks konseptte tasarlanmış bir villa olmadığı gayet açıktır.Gördüğünüzün ya da vadedilenin dışında herhangi bir durum söz konusu değildir.

Hayal kırıklıgı

uSamet GÜLLÜ
lSakarya
d07 Kasım 2019

Kasım ayında balayı icin gittim fakat sıcak su sorunu çektim, güneş enerjili su ısıtma sistemi olduğu icin hava kapalıysa sıcak suyunuz olmuyor malesef bu da çok sinir bozucu. Jakuzi de hayal kırıklığı. Jakuziye sicak su doldurdum fakat daha sonra duş almaya sicak suyumuz kalmadı. Havuz a acılan sürgülü camların bir tanesi kilitlenmiyor bu yüzden değerli eşyalarınız hep yanınızda taşıyın. Salonda ki L koltuk da çok kirli. Hiç beğenmedim. Hiçte memnun kalmadım .

uMuhammet Elif Con
lKastamonu çatalzeytın
d05 Kasım 2019

Eşimle birlkte ilk balayı tatilimiz. Her şeyden cok memnun kaldık. Nezih ortam sessiz vede huzur dolu. Buqün ayrıldık. Keşke biraz daha vaktimiz olsaydı bu güzel nezih ortamda vakit geçirebilseydik. Bu arada Volkan Bey’ ve Eşine Cok t. Edriz. Herşey için teşekkür ederiz Hepsivillaa

Merak Ettikleriniz

Villa tatili hakkında en çok merak edilen başlıklar

Sorular ve Cevapları

Aklınıza takılan tüm soruları sayfamıza yazabilir hızlıca cevaplara ulaşabilirsiniz yada daha önce cevaplanmış soruları inceleyebilirsiniz.

Soru Sor

Neden Hepsi Villa

Hepsi Villa, sahip olduğu geniş portföy ile size en uygun villaları sunar. Kiraladığımız villaların belirli kalitede olmasını denetler. Müşterilerine karşı dürüst ve güvenilir olmayı, müşteri memnuniyetini en üst düzeye taşımayı ilke ediniriz. Firmamız, tatilinizin başlangıcında ve tatil sürecinde hep yanınızdadır.

Ayrıntıları Göster

Özel Hizmetler

Hepsi Villa, tatilinizi en konforlu şekilde geçirmeniz için her türlü hizmeti sunar. Villarımız konaklama öncesinde temizlenir, gerekirse konaklama sürecinde size özel söför, temizlikçi, ahçı, güvenlik tahsis edilebilir. Her türlü isteğinizi bizimle paylaşabilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanıyoruz. Bu siteyi ziyaret etmeye devam ederek, çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi