Müşteri Yorumları - Sayfa 1

uOzan Erdoğan
lSelimiye
d11 Ağustos 2020

16 yıldır Selimiye’ye tatile geliyoruz. Pandemi sebebiyle ilk defa otel dışında bir yerde kalalım dedik. Rastgele bulduğumuz villada ben, eşim ve kızım son yıllardaki en huzur veren tatilini gerçekleştirdik. Ev ve donanımı tüm ihtiyaçlarımızı karşıladı. Ev sahibi Hüseyin Bey de çok ilgili ve yardımsever. Her şey için teşekkürler. Kesinlikle tavsiye ederim.

Her şey çok güzeldi...

uİsmet Sönmez
lAlmanya
d11 Ağustos 2020

4 kişilik aile olarak Villa Cemre’de tatil yaptık. Tatilimiz çok güzel geçti. Villanın merkezi yerde olması çok güzeldi. ilk defa gittik çok memnun kaldık. aileler için tavsiye ederiz temmuz da tatilimizi saakin sessiz çok temiz bir tatil geçirdik ailecek tekrar inşallah gitmeyi istiyoruz herkese tavsiye ederiz.Her odada klima vardı. İnternet gayet iyi çalışıyor’du, her sabah erkenden havuz dezenfekte ve temizliği yapılıyor’du. Tekrar görüşmek

Harikaaaaa bir tatil !!!

uÜmmüş Deveci
lBursa
d10 Ağustos 2020

Villa efeden oldukça memnun kaldık . Konumu gereği villanın iç dizaynı ilgi alaka oldukça memnun kaldık. Süleyman beyin ilgisi çok iyiydi . Ne zaman arasak hemen cevap verdi. Gelmek isteyen herkese tavsiye ederiz

Huzur bulmak

uİsa ercan
lBayrampaşalı nevresimci
d09 Ağustos 2020

Beyza villaya bu 2ci gelişim ailemle öncelikle villa sahibi hüseyin amcaya ve ailesine ilgilerinizden dolayı çok tsk ederiz burdan villa kiralamak isteyenlere tavsiye ederim evin temizliği çok güzel havuz bakım her sabah düzenli bir şekilde yapılıyor ve şuan villadan yazıyorum bu yazıyı son gecemiz 2021 rezervasyonun şimdide yaptıracam nasip olursa herkese çok selam

Şaşırtıcı şekilde iyiydi

uBuket Gürsel
lVilla Ihlamur
d09 Ağustos 2020

Daha önce hep otel tatili yaptığımızdan nasıl olabileceği konusunda çok tereddütlüydük lakin çok memnun kaldık. Öncelikli olarak hepsivilla ailesine teşekkür ederiz. Ardından villa da çalışan ve güler yüzle yardımcı olmayan çalışan Hasan abi ile villa sahibinin içtenliği içinde teşekkürler. Gerçekten keyifli bir tatildi..

En Güzel Balayı Villası

uBeyza Demir
d09 Ağustos 2020

Balayı tatilimiz için bu villayı seçtik çok memnun kaldık. Havuzu jakuzisi herşeyi çok güzeldi. Villa çok temiz şık ve kullanışlıydı. Mutfakta ihtiyacınız olan herşeyi bulabilirsiniz. Villaya yakın restorant ve kafeler var eve servis yapıyorlar ve market alışverişine ihtiyacınız olduğunda ise arıyorsunuz getiriyorlar. Gerçekten çok hoş keyifli bir tatil geçirdik. Villanın etrafı güvenli sahipleri çok ilgililer ihtiyacımız olduğunda samimiyetle yardımcı oldular herşey için çok teşekkür ederiz ve bu villayı kesinlikle tavsiye ediyoruz.

Balayı

uBarış&Cemre Maden
lPine
d09 Ağustos 2020

Sessiz ve sakinlik istiyorsanız tam yeri mükemmel pine ☺️ ilgi ve alakalarindan dolayı Tugay bey ve Duygu Hanıma teşekkür ederiz. Buraya uğrayan herkes eminim ilk fırsatta tekrar gelmek isteyecektir. Kendinize ait korunaklı bir mekan ☺️

Mükemmel

uİbrahim Hatipoğlu
d09 Ağustos 2020

Her sey cok iyiydi. Ev cok modern ve her detay dusunulerek dizayn edilmis. Ailecek guvende ve rahat hissettik. Konum olarak da cok iyiydi, kesinlikle tavsiye ederim

Süper villa

uEnsylmz
d09 Ağustos 2020

Ev tam donanımlı,herşey düşünülmüş. Ev sahibi de çok ilgiliydi,hiçbir sorunla karşılaşmadık. Şüphe etmeden tatil yapılabilinecek bir villa

çok başarılı

uFatma Nur Öztürk
lBurdur
d09 Ağustos 2020

yıllardır kaşta tatil yaparız ama hiç bu kadar rahat etmemiştik seneye kesinlikle tekrar gelicez kesinlikle tavsiye ediyorum pişman olmazsınız

kagan 3

uAyfer Gürcan
lEskişehir
d08 Ağustos 2020

villa konumu ve manzara olarak muhtesem fakat villa cok bakımsız ve temizlik olarak iyi durumda degil fotolar yanıltıcı cıktı . ilgililer ile temasa gecebiliyorsunuz fakat netice alamıyorsunuz .

Standartların altında

uEsra Apa
d07 Ağustos 2020

villayı 4-8 ağustos arası kiraladık. Evin içi ile ilgili bir sıkıntı yok. Yeni ve temiz. Mutfak malzemeleri makinalar klimalar açılıyor. Fakat villaya ilk girdiğimiz günden beri havuz sıkıntılı. İlk gün geldiğimizde motor bozuk dendi. Gece yapıldı. Ertesi gün ilaçlandı. 6 ağustosta tekrar havuzun suyu düşmeye başladı.ev sahibi normal demesine rağmen havuzun üstündeki pislikleri biz temizledik. 7 ağustosta havuz suyu seviyenin altına düştü ve su devirdayim etmiyor. Kısacası. 4 gece kiraladığımız villada havuzu 1 gece kullanabildik. Villanın konumu falan hiç sorun değil ama geceliği 1000 lira olan bir yerin böyle sorunlar çıkarması can sıkıcı. Sonuçta denizden bu kadar uzak bir yeri kendine özel havuzu olduğu için tutuyoruz. Bu şekilde bir havuzdan mikrop kapsak sorumluluğu kim alacak? Hepsi villa nın yaşadığımız mağduriyet konusunda ilgili olmasını beklerdik.

uŞeyda durkun
lBilinmeyen
d07 Ağustos 2020

Temmuz ayında 10 günlük süreyle konakladığımız villa için hem olumlu hem olumsuz bütün yorumlarımı paylasacagımki bizim gibi çocuklu aileler giderken akıllarında soru işareti kalmasın. Öncelikle Volkan bey ve eşi hanımefendiye nezaketlerinden ötürü teşekkür ederim, villa eğer sakin huzurlu bir tatil geçirmek istiyorsanız kesinlikle doğru seçim bugüne kadar gittiğim en güzel yerdi Kayaköy konumu çok iyi ve kalabalık olmayan bir yer villa site şeklinde 5 villadan oluşuyor ve etrafında dağlar olmasına rağmen bulundugu yer merkezi girişinde bir kapı var her önüne gelen giremiyor bu açıdan güvenli yorumlarda mutfak eşyalarının yetersiz olduğu yazılmıştı çocuklu olmama ve iki aile olmamıza ragmen yeterli ama küçük bebeği olanlar mini cezve ve tatlı kaşığı gibi şeyleri yanına almalı bir de villanın su bardağı eksiği tamamlanmalı, evin temizliği normal düzeyde giriş yapmadan Volkan beyin eşi genel olarak temizliğini yapmıştı ama bence villanın bir şirket tarafından ayrıntılı temizliğe kesinlikle ihtiyacı var, havuz boyutu gayet yeterli sadece bahçedeki verendadan ötürü sanırım havuz ısısı ayni yerde bulunan bir villa duta göre 5-10 derece daha düşük oluyor küçük çocuklu aileler için biraz soğuk kalabiliyor ama yetişkin için ideal , villanın bahçesi çok güzel bütün ihtiyaçlarınız için yeterli jakuzi var fakat bahçe Çeşme’si ile doldurulduğu için 3 gün beklettik yine de su ısınmadı biz hiç kullanamadık ama havuz yeterli olduğu için sorun olmadı bizim için konumu gezilecek yerler açısından çok iyi hiçbir yer çok uzak kalmadı ,ihtiyaçlarınız için market yakın zaten Fethiye merkez 15 dakika sürüyor ordan da gidip alabiliyorsunuz , haşereler konusu ile ilgili çok yorum vardı gözüm korkmuştu kendimde ilaçlar alıp gittim ama hem yapılan ilaçlama hem de benim ekstra ilaçlamamdan kaynaklı sanırım o kadar yazıldığı kadar büyük sorun olmadı sivrisinek hiç görmedim sineklikler açmadığınız sürece evde olmuyor hiç birde biz bahçe yıkamasını ve ev temizliğini düzenli yaptığımız için ne evde ne bahçede böcek sorunu yasamadık ama bahçede tabiki karınca arı örümcekler ki boyutları bayağ büyük gördük akşamları çok bahçede kalmadık tek yaşadığımız sıkıntı son iki gün kala nerden geldiğini anlamadığımız kertenkele yavruları girmişti muhtemel evin kapısından o biraz korkutucu oldu onun dışında kızımda yada bizde bir tane bile sinek ısırığı olmadı içiniz rahat olsun tabi siz yine de ilaçlarınızı alın ,evde WiFi Yok yanda evde olmasına rağmen bu evde çekmiyor bunun villa fiyatının çok uygun olmadığı düşünülürse düzeltilmesi gerekiyor ,bahçe tamamen muhafazakar yani bu konuda özen gösteren herkes rahat olabilir hiçbir şekilde etrafta görebilecek konumda biryer Yok ev ile ilgili bunun dışında herhangibir olumsuz düşüncem olmadı genel olarak en huzurlu geçirdiğim tatil oldu bizim yaşadığımız tek sıkıntı gittiğimizin ikinci günü sitede bulunan başka bir villadan kaynaklanan yani genel bir sorun olmayan bir elektrik kaçağı sonucu elektriğin gitmesi problemi ki elektrik gidince su da gidiyor zifiri bir karanlık oluyor çocuklu bir aile için çok büyük bir sorun ve bütün gün devam etti ve ertesi gün de su gitti artık dışarıda vakit geçirmek zorunda kaldık ki bu konuda hepsi villayla da bağlantıya geçtim ücreti günlük belirlenen ve ücret konusunda hassas olunan bir kiralama sisteminde bulunan bir ev için iki gün hiçbir şekilde kullanamamamız bizim için büyük mağduriyet ve bilgi verdiğimiz halde bununla ilgili telafi amaçlı birşey yapılmadı 2 günlük ücreti karanlıkta ve susuz herhangibişeyden faydalanmadan Ödemiş olduk bu konuda telafi edilmesini beklerdim bu da bizim sansızlıgımız oldu benim için de birdahaki değerlendirmem için bir kriter tabiki villayı tutmak isteyecek kişilerin bu sorun yasanmıycaksa gönül rahatlığı ile tutabileceğinden gayet huzurlu bir tatil geçireceğinden eminim bütün olumlu olumsuz görüşlerimi yazdımki benim gibi yorumlarla kimsenin kafasını karışmasın istedim tekrar tercih edebileceğimiz belki başka villasını seçebileceğimiz bir yer

Mükemmel

uİbrahim Gök
lKayaköy Terra nehir
d07 Ağustos 2020

Balayı tatili için Terra nehiri tercih etmiş olmaktan çok mutluyuz bize rahat güvenli huzurlu bir ortam sundukları için villa sahibi tugay beye çok teşekkür ederiz sezsiz sakın dinlenme yeri insan psikolojik olarak her ne kadar dışarı çıkmak istesede bı yani da evde zaman gecirmek istiyor o derece güzel tasarlanmış bir yer konum olarak da gayet iyi her yere yakın fakat özel araç kesinlikle şart

Tatilllll

uSinem Atalay Ateş
d06 Ağustos 2020

Villayı ilk kiralarken hakkında yorum yapılmadığını görünce biraz tereddüt ettim.Ama villaya gidince boşa tereddüt ettiğimi anladım. Biz dört çocuklu 3 aile olarak gayet güzel bir tatil geçirdik. Havuz gayet kullanışlı temiz büyüklüğü yeterli. Çocuklar için çocuk havuzu güzel düşünülmüş. Ev ve ev içi malzemeler temiz ve yeterli. Adem bey çok ilgili işini iyi yapan biri. Kendisinede yardımları ilgi alakası için çok teşekkürler.

Tam bir Aile villasi

uSERKAN KILINÇ
lAdana
d06 Ağustos 2020

2020 yilinin Temmuz ayinda Palm tree villasinda ailem ile konakladim. Gercekten guzel bir deneyimdi. Gelmeden once yasadigim tum tereddutleri geride biraktiran bir deneyimdi. Gerek havuz temizligi, gerek ev ve evdeki esyalarin durumu herseyiyle yeterli durumdaydi. Havuz temizligi ve bakimi eksiksiz olarak hergun titizlikle yapildi. Ev tertemiz teslim edildi. Tum beyaz esya gruplari ve mutfak malzemeleri gayet basariliydi. Ozellikle klimalar gelmeden once bakim yaptırılmış ve sorunsuz sekildeydi. Bahce cok kullanisliydi. Fotograf gorsellerinde var olan hersey gercekten de oyleydi. Son olarak villa sorumlusu Yasar beye de ozel bir parantez acmak isterim hem gosterdigi ilgi alaka hemde guleryuz icin cok tesekkurler. Biz 3 yetiskin 3 çocuk cok rahat konakladik.

Harika Bir Tatil

uYusuf Emre Akgül
lAnkara
d05 Ağustos 2020

Villanın konumu çok iyi. Çok bakımlı ve temiz. Sürekli bizlerle ilgilenen villa sahiplerine de ayrıca teşekkür ediyorum.

Güzel bir tatil geçirdik.

uAli Emre AKKAYA
d05 Ağustos 2020

Eşimle beraber gittiğim ilk tatilde tercih ettiğim yer oldu. Tercihimizde ne kadar isabetli olduğumuzu bize sonuna kadar yaşattıkları için teşekkür ederiz. Tatilimizin başlamasından 2 gün sonra arayıp herhangi bir olumsuzluk olup olmadığını sormaları da ayrı bir incelik oldu. Verdiğimiz ücreti sonuna kadar hak ettiklerini düşünüyorum. Sonraki tatillerimizde yine villa tercihimiz olursa mutlaka sitenizden devam edeceğiz. Sakin ve kafa dinlemeli tatil arayanlar için birebir diyebiliriz. Her şey için tekrardan teşekkürler.

MÜKEMMEL

uRamazan tekeli
lTürkiye
d05 Ağustos 2020

Villanın ilk misafiriyiz her şey mükemmel Girişte karşılamadan memnun kaldık. Buzdolabında soguk ikramlar vardı. Yeni bir villa olmasına rağmen herşey çok güzeldi seneye ilk tercihimiz villa Gold Rose

uEsma Yıldırım
lDalyan
d04 Ağustos 2020

Wifi kesinlikle yetersiz. Sosyal medya hesaplarına giriş bile yapamadk. İki kişi için Çatı katını hazırlamışlar fotograflarda belirtilmemişti. Odanın hiçbir yerinde ayakta durulmuyor. . O kadar boğucu ve sıcak ki yaz gününde cehennemi yaşadık.

Merak Ettikleriniz

Villa tatili hakkında en çok merak edilen başlıklar

Sorular ve Cevapları

Aklınıza takılan tüm soruları sayfamıza yazabilir hızlıca cevaplara ulaşabilirsiniz yada daha önce cevaplanmış soruları inceleyebilirsiniz.

Soru Sor

Neden Hepsi Villa

Hepsi Villa, sahip olduğu geniş portföy ile size en uygun villaları sunar. Kiraladığımız villaların belirli kalitede olmasını denetler. Müşterilerine karşı dürüst ve güvenilir olmayı, müşteri memnuniyetini en üst düzeye taşımayı ilke ediniriz. Firmamız, tatilinizin başlangıcında ve tatil sürecinde hep yanınızdadır.

Ayrıntıları Göster

Özel Hizmetler

Hepsi Villa, tatilinizi en konforlu şekilde geçirmeniz için her türlü hizmeti sunar. Villarımız konaklama öncesinde temizlenir, gerekirse konaklama sürecinde size özel söför, temizlikçi, ahçı, güvenlik tahsis edilebilir. Her türlü isteğinizi bizimle paylaşabilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanıyoruz. Bu siteyi ziyaret etmeye devam ederek, çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi