Müşteri Yorumları - Sayfa 1

Mükemmeldi

uNebiye Öten
d20 Ekim 2020

Merhabalar arkadaşımla beraber Kemal evinde kalmaya karar verdik Hepsi Villa’nın paylaştığı video ve görsellerden evi çok beğendik evin içerisine girdiğimizde ise eksiği yoktu fazlası vardı mükemmel bir tatil geçirdik. Süleyman Beyin bize karşı ilgisi ise muazzamdı. Süleyman Bey her konuda bize yardımcı olmaya çalıştı bir sorunumuz olduğunda saniyesinde geri dönüş sağlayıp direkt olarak sorunumuzu halletmeye yönelik işlemler gerçekleştirdi. Bize bu evi sağlayan Hepsi Villa ailesine ve bizi ilgisi ve karşılamasıyla her konuda yardımı ile gönlümüzü fetheden Süleyman Beye çok teşekkür ederiz.

Herşey Çok Güzeldi

uRamazan Ünyeli
d20 Ekim 2020

Öncelikle Süleyman beye çok teşekkür ediyorum bizimle çok güzel ilgilendi yorumlara bakılırsa herkesle öyle güzel ilgilenmiş villanın konforu çok rahattı güvenliğide cabası eşim kapalı olduğu için bu villayı tercih etmiştik heryer çok korunaklıydı teşekkürler herşey için inşallah tekrar görüşmek üzere ..

Gerçekten mükemmel bir villa ve mükemmel ev sahibleri

uOkan Öztürk
d20 Ekim 2020

1 haftalık balayı tatilimde bu muhteşem villada konaklama yapmak mükemmeldi. Villa sahibine ilgisi ve alakası için çok teşekkür ederiz. Gerçekten ulaşım olsun konum olarak olsun mükemmel bir yer. Villa çok güzeldi. Muhteşem bir tatil geçirdik. HerşeY için teşekkür ederim.

Süper

uMelda Hanım
lAlmanya
d19 Ekim 2020

Öncelikle Muhammed Bey ve esine çok çok teşekkür etmek istiyoruz. Bizi çok güzel, samimi ve icten ağırladılar. Villaya gelince çok temiz ve gercekten resimlerde göründüğü gibi hersey! Hiç bir sorun yaşamadık. Çok memnun kaldık. Tekrardan gitmeyi düşünebildiğimiz bir villa. Hersey icin çok sağolun.

Harika

uSamet gezgin
lBursa
d19 Ekim 2020

Villa gerçekten çok güzeldi tahmin ettiğmizden daha fazla şey düşünülmüştü ses bombasına kadar herşey mevcuttu konum olarak villaya gelene kadar biraz tuhaf geliyor ama geldikten sonra merkeze ulaşım çok kolay herşey mükemmel Villa sahibi Yusuf bey her konuda yardımcı oldu çok güzel bir tatil geçirdik

Villa bella

uNefise Gündoğdu
lBeylikdüzü İstanbul
d18 Ekim 2020

Villa gerçekten muhafazakar aileler için ve balayı için çok çok uygun. Havuzu evi kimse görmüyor dağın başında biryer gibi evin önünde bahçe gibi biryer var hemen arka da ev sahplernin evi var cok güzel yardımcı oldular her konuda. Sessiz sakin tatil için harika bir yer. Mobilyaları cok rahat kullanışlı. Sadece salondaki ışıkları biraz daha aydınlatmak gerek cok loş ışıkları var akşam evde oturmaya daha güzel olur sarı ışık sevmeyenlerin sinirini bozablr:) bide jakuzi su kaçırıyordu o yüzden jakuziyi kullanamadık o biraz kötü oldu onun dşında evdde konumuda cok güzel denizlere merkeze heryere yakın. Ama evin konumu cok sakin bir yerde araba gerekli bence .

Her şeyi mükemmel olur mu ama mükemmel

uAbdulkadir çakır
d17 Ekim 2020

Bir haftalık mükemmel tatilimizin sonuna gelmiş bulunmaktayız. Öncelikle Fethiye Kayaköy’ün eşsiz güzelliklerini havası manzarasını görmekten çok keyif duyduk. Özellikle Şakir bey, sizin ilgi ve alakanızı hiç bir zaman unutmayacağız, ilginize ne kadar teşekkür etsek azdır. İnşallah biz de bir gün sizi misafir etmekten mutluluk duyarız. Tekrar görüşmek üzere her şey için teşekkür ederiz. Çakır Ailesi, Abdullah & Esra Çakır. Sevgiler, saygılar.

Kusursuz Bir Tatildi

uMehmet Okcu
lAnkara
d16 Ekim 2020

11-18 Ekim arası Villa Çınarlı’daydık çok güzel günler geçirdik...Öncelikle Villa Çınarlı fotoğraflarda görünenin birebir aynısı fazlası var eksiği yok...Bizimle ilgilenen Selim Bey ve Eşi çok iyi ve güler yüzlü insanlar,gittiğimizde bizi karşıladılar çıkarken uğurladılar,kaldığımız süre içinde onlara bildirdiğimiz ihtiyaçları kısa süre içinde karşılamakla kalmayıp bahçeye organik yumurtalar bırakarak bizi mutlu ettiler...Biz kişisel nedenlerden dolayı 2 gün erken çıkmak durumunda kaldık az önce yola çıktık anlık hislerimi paylaştım burda Selim Bey’e tekrar teşekkürler herşey için,tereddüt etmeden rezervasyonunuzu yaptırabilirsiniz.

Harikaydı

uOrhun Üstündağ
lVista
d16 Ekim 2020

Villa sahipleri çok canayakın bir çift çok memnun kaldık villa güzeldi

Teşekkürler

uBüşra Özcan
d15 Ekim 2020

Villa merkezi bir konumdaydı, ulaşımda sıkıntı yaşanmıyor. Havuzun büyüklüğü ve etrafın sessizliği gerçekten çok güzel. Havuz dışarıdan görünmüyor, kendinize ait özel alan oluşturulmuş. Serkan Bey’in misafirleriyle ilgi, alakası çok iyiydi. Biz çok memnun kaldık. Her şey için teşekkürler.

Tavsiye etmen

uFurkan Ulusoy
lOvacık
d14 Ekim 2020

Birgün su kesilir, birgün sıcak su akmaz... ev sahibi diye muhattap edilen kişi sağolsun ’yapacak bişey yok’ deyip telefonu kapattı her seferinde.. bu villayı seçerseniz tatilinizden alacağınız keyfi unutun. Muhattaplar ödemeyi aldıktan sonra kiracıları yüz üstü bırakmamalı.

Mutlaka gidin

uAytaç Guralay
lIstanbul
d13 Ekim 2020

Teşekkürler Hepsi Villa, teşekkürler Yasin Bey. İlk villa tatilimizdi. Tahminimizden daha güzel bir tatil geçirdik her şey çok temiz, havuz korunaklı, her şey düşünülmüş ailece sessiz sakin huzurlu tatil yapabileceğiniz villa. Bence 10 yıldız hak ediyor. Teşekkürler Yasin Bey

Villa Melisa Doğu

uKübranur Güneş
d13 Ekim 2020

Çok güzel 1 hafta geçirdik. Villanın içi gösterilenlerle aynı. Ama dışı gerçekten berbat. Altyapı calismalarindan dolayi arabayla giris cikis yapmasi bile cok zordu. Gene calismalardan dolayı sularimiz cogu kez kesildi. Ve en kotusu sivrisineklerdi. Onun dışında havuz temizliği, evin temizliği, konforu her seyi cok guzeldi

Gayet güzel bir Villa

uVolkan Sentürk
lAlmanya
d13 Ekim 2020

Villamiz cok güzel ve merkezidi. Elif Villada güzel zaman ve havuzuyla birlikte güzel vakit gecire bilirsiniz.

Teşekkürler

uMevlüt Gür
lKayaköy
d12 Ekim 2020

Balayımız için gittiğimiz villa temiz ve düzenliydi. Havuzu ve bahçesinin bakımının her gün yapılıyor olması hijyen açısından çok iyiydi. İlgili Cemil Bey ve Hepsi Villa çalışanının ilgisi için ayrıca teşekkür ederiz. Konum itibariyle köy ortamı olduğu için akşamları köpeklerden dolayı dışarı yürüyüşlerini pek sağlayamadık :) Fakat meşhur Likya yoluna, Hisarönüne, Ölüdeniz’e araçla 5-10 dk biz yürüyerek Likya yolundan ölüdenize ulaştık. Herkese tavsiye ederiz. Şimdiden iyi tatiller. :)

Ancak Bu Kadar Olabilir, Muhteşemsin!

uAkyel ailesi
listanbul
d12 Ekim 2020

Güzel balayı tatilimizin sonuna gelmiş bulunmaktayız. Bu eşsiz güzel ve özel geçen günlerimiz için özellikle Şakir abi sana çok teşekkür ederiz. Kendimizi o kadar rahat ve bi o kadar sıcak hissettirdiniz ki ne kadar teşekkür etsek azdır. Villanın temizliği sessizliği huzuru ve Şakir abimizin her sabah kapımıza taze yumurta bırakması organik organik bahçesindeki mahsulleri bizim ile paylaşması her şey o kadar güzeldi ki iyi ki dediğimiz yer seni çok sevdik. Fethiye’de tekrar görüşmek dileğiyle sevgiler. Hacer ve Ömer AKYEL. Seni çok sevdik Şakir ABİ :)

Özellikle Takdir fazlası var

uTugay Ailesi (Tuga…
lDüzce
d11 Ekim 2020

Sevgili Şakir Abi, özellikle sana güler yüzün, ilgili duruşların için çok teşekkür ediyoruz. İlk villa tatilimiz olmasına rağmen bu kadar güzel bir tatil geçireceğimizi düşünmüyorduk. Her şey için özellikle kapımızın önündeki tazecik biberler ve dahası kapımızdaki taze simit ve günlük bile değil saatlik taze yumurtalar için çok teşekkür ediyoruz. Kendine çok iyi bak, Allah’a emanet ol, seneye tekrar görüşmek üzere hoşça kal.

Harika

uYusuf kadir Korkut
ly.kadir1907@gmail.com
d11 Ekim 2020

villa asma tek kelimeyle mükemmel, her şeyden önce temiz bir ev ve sahibi Tahir Bey çok ilgili tekrar teşekkür ederiz

Huzurlu bir tatil

uŞeyda Okumuş
lRize
d11 Ekim 2020

Yaklaşık 1 hafta önce konakladık ailece. Gitmeden önce yazılan kötü bir yorumdan dolayı korkmuştuk ama kapora ödediğimiz için vazgeçmedik iyi ki de vazgeçmemişiz herşey çok güzeldi çok sakin şehir gürültüsünden uzak kafa dinleme yeri. Evde tabak bardak çatal tencere tava herşey fazlasıyla mevcut eksik hiçbir şey görmedik ev sahibine istediğin an ulaşabiliyorsun yardımcı oluyorlar villa temizdi. Kalkan merkeze 15 dakika sürüyor inmek, fethiyeye 1 saat, kaputaş plajına 25 30 dakika mesafede güzel konum çok memnun kaldık seneye tekrar gitmeyi düşünüyoruz hepsi villa ailesine de çok teşekkürler aracı oldukları için

memnuniyet

uazmi gümüş
lvilla yuvam
d08 Ekim 2020

1 haftalık tatilimde gerek villa sahibinin ilgi ve davranışı ve gerekse villa nın fiziki şartları ziyadesi ile memnun edici idi.

Merak Ettikleriniz

Villa tatili hakkında en çok merak edilen başlıklar

Sorular ve Cevapları

Aklınıza takılan tüm soruları sayfamıza yazabilir hızlıca cevaplara ulaşabilirsiniz yada daha önce cevaplanmış soruları inceleyebilirsiniz.

Soru Sor

Neden Hepsi Villa

Hepsi Villa, sahip olduğu geniş portföy ile size en uygun villaları sunar. Kiraladığımız villaların belirli kalitede olmasını denetler. Müşterilerine karşı dürüst ve güvenilir olmayı, müşteri memnuniyetini en üst düzeye taşımayı ilke ediniriz. Firmamız, tatilinizin başlangıcında ve tatil sürecinde hep yanınızdadır.

Ayrıntıları Göster

Özel Hizmetler

Hepsi Villa, tatilinizi en konforlu şekilde geçirmeniz için her türlü hizmeti sunar. Villarımız konaklama öncesinde temizlenir, gerekirse konaklama sürecinde size özel söför, temizlikçi, ahçı, güvenlik tahsis edilebilir. Her türlü isteğinizi bizimle paylaşabilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanıyoruz. Bu siteyi ziyaret etmeye devam ederek, çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi