Müşteri Yorumları - Sayfa 1

uVahap saltik
lPatara villa coast 2
d07 Haziran 2024

Çok memnun kaldım temizlik olsun her konuda

Harika

uHatice Gökalp
lKalkan
d06 Haziran 2024

Villa Buseye balayı İçin geldik ve çok güzel çok temiz ev sahibimiz çok ilgiliydi hiçbir sorun yaşamadık bir evde olması gereken Herşey mevcut

Tatil

uAbdullah Altunkayn…
lBerlin, Almanya
d05 Haziran 2024

Aslinda söylenecek cok birsey yok. Hersey profilde söylendigi gibiydi. Doga ile ic ice ve insanlari cok iyi bir köy. Bakkali marketi hersey mevcut. Villa sahibi sagolsun cok ilgilendi bizimlen. Villa temiz. Banyo temiz. Jakuzi temiz. Yataklari yorganlari temiz. Esim ile ben cok memnun kaldik ve tekrardan tercih edebilecegimiz bir yer.

Mükemmel tatil

uSelin YAZMAN DİNLE…
lKırklareli
d04 Haziran 2024

Evin konumu her yere yakın ev sahibi çok ilgili ev zaten fotoğraflarda göründüğü gibi guzel

Balayı tatili

uKübra-Ümit
d03 Haziran 2024

Öncelikle Villa sahibi Yusuf Bey ve Eşine ilgi ve alaka için teşekkür ederiz. Bizleri kendi evlerinde de ağırlayıp kahve ikram ettiler. Mayıs ayının son haftası geldik havuzu pek kullanamadık ama havası, manzarası çok güzel. Tertemiz sabahlara uyanıyorsunuz. Konumu çok güzel gezilecek yerlere araba ile yakın mesafede. Villanın hemen yanında Villa sahibinin Annesi yaşıyor. Tam bir köy kadını çok samimi konuşkan, her ihtiyacınızda yardımcı oluyor. Teyzemize burdanda selamlarımızı iletiyoruz Güven konusunda şüpheniz olmasın. Villanın kullanımı da güzel , tesettürlü bayanlar için havuz çok rahatlıkla kullanılabiliyor. Biz İstanbuldan geliyoruz, o kaostan sonra burası bize çok iyi geldi…

Yeşillik geniş kullanım alanı

uAbdullah Erkahraman
d03 Haziran 2024

Villa Kayaköy de ki bence en güzel villa. Daha önce Kayaköy de konaklama yapmış bir olarak açık bir şekilde bunu söyleyebilirim. Bahçesi oldukça geniş çocuklu aileler çok rahat eder. Biz 7 kişi kaldık. 4 aile rahatlıkla kalabilir. Bahçesinde meyvelerinderinden dalından yedik. Villa sahibi muzaffer beye ve dahi villanın idari işlerinden sorumlu Hüseyin hocama teşekkür ederiz. Biz mayıs ayında konakladık havalar sıcaktı ama havuz bebek yada çocuklar için bir tık soğuk gelebilir ama girilmeyecek derecede soğuk değildi.

Kusursuz tatil

uSemih ANKARA
lİslamlar kalkan
d30 Mayıs 2024

Öncelikle villa sahibi nazife hanıma ilgi ve alakalarından dolayı teşekkür ediyorum herşey çok güzeldi tereddüt etmeden gidebilirsiniz manzarası efsanaydi şiddetle tavsiye ederim

Mükemmel

uAbdullah Şahin
lAlmanya Stuttgart
d29 Mayıs 2024

Sakin huzurlu manzaralı ve temiz bir tatil geçirmek istiyorsanız kesinlikle Villa Dilek derim. Ölü Deniz ve Merkeze yakın, havası doğası ev sahibi Enver bey ve ailesinin misafir perverliği kendinizi evimizde gibi his etmemizi sağladı tekrar teşekkür ederiz.

Villa Arslan

uMerve Doğrugören
d26 Mayıs 2024

İlk defa villa tatili planladık o yüzden biraz tedirgin gittik ama gider gitmez Adem bey ve eşini görünce rahatladık. Çok yeni ve temiz bir villa. Bebekle gittiğim için rahat edebilmem önemliydi. Gereken ayrıntılar düşünülmüş teşekkür ederiz. Ev fotoğraflarda göründüğü kadar büyük odalar ferah ve rahat. 2 aile gitmemize rağmen çok rahat ettik. Hepimizin kendi alanı olabildi. Tek olumsuz olan bizim için Faralya köyüne çıkan yol. Virajlı yollardan merkeze inmemiz 15-20 dk sürüyor. Genel olarak gayet mennun kaldık. Emeği geçenlere teşekkür ederiz

Mükemmel villa

uMehmet karaalp
lKonya
d25 Mayıs 2024

Balayı olarak villa erbili tercih ettik ve çok beğendik çok temiz ve en ince detayına kadar her şey düşünülmüş yine gelsek ilk tercihimiz yine villa erbil olurdu Zaten villadan hiç dışarıya çıkmak istemiyorsunuz😂. Mehmet beyin ilgisine zaten diyecek bişey yok çok iyiydi.

Çok teşekkürler

uFatih ve Zehra Şah…
lMeriva Evi hisarönü
d23 Mayıs 2024

Herkese merhabalar, gönül rahatlıyla bu villayı önerebiliriz. Eşim, ben ve iki küçük cocuklarımız cok memnun kaldık. Muhafazakar bir yer, fazla villada yok etrafda ve sakin konumlu. Buraya bakan tekin ağabey bizimle çok ilgilendi. Villanın kendisi tam yeterince, en güzel özelliği dışardaki ısıtmalı havuz. Her gün sıcak havuza girdik. Konumu gayet iyi ve aracla sahil kenarı en fazla 10 dakika ama buralarda yeterince yayan gezilecek yerlerde var. 5. Kez hepsivilladan kıraladık, ve nasipse yine burdan kiralarız. Herkese çok teşekkür ederiz.

Tatilin tek adresi

uHüdanur -Atakan Öz…
lVilla erbil
d20 Mayıs 2024

Arkadaşlarımızın tavsiyesi üzerine balayı için geldik.evin içi ve dış bahçesi muhteşem temizdi ve çok kullanışlıydı. Kendi evimiz kadar rahat ettik.ayrıca havuzu da çok derin değil yüzme bilmeyenler de çok rahat yüzebilir. Villa sahibi Mehmet bey bizimle bizzat ilgilendi ve güler yüzlü anlayışlı bir beyefendiydi. Gezilecek çok fazla yer var bölgede hepsinden faydalandık. Gitmek isteyen herkese kesinlikle tavsiye ederiz. Her tatile çıktığımızda mutlaka ilk geleceğimiz yer olacak Villa Erbil. Emeği geçen herkese teşekkür ederiz.

Çok iyiydi

uMelike Derse
lVilla bal
d18 Mayıs 2024

Herşey çok güzeldi cok temizdi villa sahibi Mehmet bey herseyle cok ilgili cok teşekkür ederiz cok guzel tatil gecirdik tavsiye ediyoruz

En güzel anılarımızın olduğu yer

uSema Gedikoğlu
d15 Mayıs 2024

Villa Karpuz ve dolayısıyla ev sahibimiz Anne hanımı çocuklarımın sayesinde tanıdım ,bu sene 4. kez bir haftalık temmuz tatilimizi yine bu villada yapıcaz, hatta yan villa Kavun da da kızım ve dünürlerim 3. kez birlikte aynı tarihte orada olucaklar .. Çocuklarımızın sayesinde pek çok mekanda tatil yaptık ancak villa karpuz daki kadar rahat ettiğimiz, her aradığımızı bulduğumuz, temizliği olsun , içersindeki mutfak gereçleri olsun, sabunu, şampuanı, havluları ne gelirse aklınıza gönül rahatlığı ile kullandığımız hatta kullanmaya kıyamadığımız bir ortam da olmanın eşsiz mutluluğunu yaşadık ve tekrar yaşamak için tatil tarihimizi iple çekiyoruz.. Anne hanımın ince, zarif düşüncesi ve titizliği daha villaya girer girmez gelen misafirinin aç olabileceğini düşünerek koyduğu ikramlıklar bile insanı özel hissettiriyor , böyle bir mekanda kalma şansını yaşadığım için ve her sene bol bol çocuklarım ve torunlarımla en güzel tatil anılarımızı yaşayabildiğimiz için sonsuz teşekkürler.. Not Gittiğimiz diğer yerlerde hemen hemen aynı bedel verildiği halde temizliğinden tutun, olmayan rakı bardakları, su bardakları, surahi,tencere, çizilmiş patili dostlara bile kullanılmayacak kadar berbat kaplama tavalar gördükçe gözümüzde villa karpuz 5 değil 1500 puanı hakettiğini de dip not düşmeden edemedim… Kocamann teşekkürler sevgili Anne hanım…..🙏💐💐

Balayı için tercih ettik çok güzel

uSoner tavacı
lİstanbuldan
d10 Mayıs 2024

Bir evde olması gereken herşey mevcut gerçekten çok güzel kullanışlı bir villa temiz bakımlı tavsiye ederiz ev sahibide çok ilgili teşekkürler herşey için

Balayı

uİrem
lKalkan Antalya
d10 Mayıs 2024

Yusuf Bey’e teşekkür ediyoruz çok güzel bir tatil geçirdik. Ev çok temizdi ve ihtiyacımız olan her şey mevcuttu. İlk defa böyle bir yere geldik güvenlik açısından endişelerimiz vardı fakat hiç sorun yaşamadık oldukça korunaklı ve konforluydu. Mayıs ayı için iyi ki havuzu kapanabilen bir yer tercih etmişiz dedik. Teşekkür ederiiz tekrar geleceğimiz yerler arasında.

Villa Eren Kayaköy

uSafa YÜKSEL
lManisa
d29 Nisan 2024

Hepsi villa ekibine teşekkürler ederiz. Villa Eren Sahibi Gökhan bey ve eşi çok güzel karşıladılar. Konumu merkeze ve plajlara yakın 10 dk dır. Temiz ve güvenli yerdir. Kesinlikle tavsiye ederiz.

Kusursuz Huzurlu

uMuhammed Yıldırım…
d28 Nisan 2024

Merhaba, İlk defa geldiğimiz bir yerdi Mehmet beyin ilgi alakası çok güzeldi . Villa da gayet kullanışlı temiz ve huzurluydu.Tekrar gidecek olursak yine tercihimiz olurdu .

Çok memnun kaldık

uMurat Ayvaz
lIsparta
d19 Nisan 2024

Villa sahibi Mehmet Bey ve eşine güler yüzlü ilgili ve yardımcı tavırları sebebiyle teşekkür ederiz. Doğanın içinde sessiz temiz geniş ferah bir villa. Herkese tavsiye ederim.

Teşekkürler

uİsa Şahintürk
d16 Nisan 2024

İlk olarak hepsivilla gerçekten çok profesyonel çalışıyor. İlk defa böyle bir tercih yaptığımız için tedirgindik aslında. Hiçbir aşamada sorun yaşamadık. Fethiyeye ilk defa geldik. Kapalı ısıtmalı havuz soğuk havalarda çok güzeldi.Osman bey’e özellikle çok teşekkür ederiz.çok yardımcı oldu her konuda. Her ayrıntı düşünülmüş lüks bir villa. Sessiz sakin bir yerde ama merkeze de yakın. Tekrar tercih edeceğiz. Çok teşekkürler

Merak Ettikleriniz

Villa tatili hakkında en çok merak edilen başlıklar
Sorular ve Cevapları

Aklınıza takılan tüm soruları sayfamıza yazabilir hızlıca cevaplara ulaşabilirsiniz yada daha önce cevaplanmış soruları inceleyebilirsiniz.

Soru Sor

Neden Hepsi Villa

Hepsi Villa, sahip olduğu geniş portföy ile size en uygun villaları sunar. Kiraladığımız villaların belirli kalitede olmasını denetler. Müşterilerine karşı dürüst ve güvenilir olmayı, müşteri memnuniyetini en üst düzeye taşımayı ilke ediniriz. Firmamız, tatilinizin başlangıcında ve tatil sürecinde hep yanınızdadır.

Ayrıntıları Göster

Özel Hizmetler

Hepsi Villa, tatilinizi en konforlu şekilde geçirmeniz için her türlü hizmeti sunar. Villarımız konaklama öncesinde temizlenir, gerekirse konaklama sürecinde size özel söför, temizlikçi, ahçı, güvenlik tahsis edilebilir. Her türlü isteğinizi bizimle paylaşabilirsiniz.

X
Deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanıyoruz. Bu siteyi ziyaret etmeye devam ederek, çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi