Müşteri Yorumları - Sayfa 1

uVildan Kaya
d24 Temmuz 2021

Bayram haftası için bu villada bulunduk. Her şey o kadar güzeldi ki fotoğraflardan bile daha güzel gerçek hali. Çok çok memnun kaldık. Villada her şey var her şeyi düşünmüşler. Tertemiz teslim aldık. Mehmet abi ve Cavidan Hanım çok ilgililerdi. Havuz temizliği, büyüklüğü evin bulunduğu ortam ,sessizlik, verandanın öğlen esintisi, her odada klima, sineklik, mutfakta her şey var. Asla böcek örümcek ağı bile göremezsiniz. Tertemiz bulunduğu konum merkeze yakın. İyi ki kalmışız pandemide her şeyden uzak sakin bir tatil yaptık. Kesinlikle gitmelisiniz döndüğünüzde teşekkür edeceğinize eminim. Mehmet abi ve Cavidan hanıma her şey için teşekkürler. İnşallah tekrar nasip olur tekrar kalırız. Hepsi villaya da ilgisinden dolayı teşekkür ederim.

Rezalet

uBurak Öztürkoğlu
lAnkara
d24 Temmuz 2021

Bayram tatili boyunca 9 gün kiraladığımız bu villada sadece 2 gün kalabildik. Villa bahçesinde karıncalar vardı, karınca ilacı ile çözüm buluruz dedik ama olmadı, gece kapı pencere kapalı olmasına rağmen yüzlercesi yatak odasına girmiş. Eşim ve 1 yaşında ki bebeğim alerji oldu, villa sahibi ilaçlama yaptırmamış. Koltuklar çok kirliydi oturamadık, izmarit söndürülmüş ve kötü kokuyordu. Mutfak tezgahı iyi temizlenmemişti, bahçe kısmı da aynı şekilde kirliydi. Paramız ile rezil olduk, uzak durun bu villadan bence

Tatilimiz

uGizem Aktaş
d23 Temmuz 2021

Konumu baya sıkıntılı ve yakında sadece bir bakkal var onda da ekmek bile yok. Evin içi normal, aşırı lüks değil. Manzara harika, çöpler alınmıyor bir de dışarda birikiyor öyle. Yani sonsuzluk havuzu için gidilebilir

13 temmuz 2021

uDuygu ergün
d22 Temmuz 2021

Villa Erbil’de ailemle birlikte konaklama yaptık. Villa gerçekten resimlerden çok çok daha güzel Kayaköy’ün en güzel yerinde korunaklı doğanın ortasında araba seslerinden uzak tam kafa dinlenecek bir ev. Villada her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş ihtiyacınız olan her şey var evde her şey modern tarzda döşenmiş bahçe ve havuzun düz ayak oluşu çok iyi ev sahibi Mehmet Bey ve Sibel Hanıma güler yüzlü konukseverlikleri için ayrıca çok çok teşekkürler. Ailemle birlikte çok keyifli ve bitmesini istemediğimiz bir tatil geçirdik, tekrar gelmeyi çok isteriz her şey için çok teşekkürler.

uEmre Ünal
lFethiye kayaköy
d21 Temmuz 2021

Gayet temiz ve kaliteli bir villa konum olarakta çok iyiydi. Memnun kaldık.

Çok memnun kaldık

uNeslinur deniz asl…
d21 Temmuz 2021

Evde hiçbir masraftan kaçınılmadığı gibi temizlik kullanışlılık mükemmel ailece tercih edebileciğiniz gizlilik konusunda kafanıza hiçbir şey takılmayan bir yer özellikle ev sahipleri çok misafirperver ve çok iyi insanlar onlara ayrıca teşekkürler alışveriş konusunda arabayla gidilmesi daha uygun olur herkese tavsiyemdir

Villa Alis

uA.Refik Akbaba
lBursa
d21 Temmuz 2021

Çok güzel bir villa, imkanları çok iyi. Masa tenisi ve langırt keyfi çok güzeldi. Havuz çok büyük ve keyifliydi.

MÜKEMMELİN ÖTESİNDE BİR VİLLA

uMehmet & özlem
d20 Temmuz 2021

Başta Şakir Beye böyle güzel bir mekanı bizlere sunduğu için çok teşekkür ederiz ilgisi ve alakasıyla çok şahane bir insan çok güzeldi her şey ilerleyen zamanda tekrardan dileğiyle özlem Mehmet

Çok Memnun Kaldık..

uErtan Aktop
d20 Temmuz 2021

Temmuz ayındaki tatilimizde çok rahat ettik. Hem Hepsivilla.com hem de ev sahibi sürekli eksiğiniz var mı diye ilgilendiler. Kalabalık aileler için çok uygun. Eşyalar temiz ve kullanışlı havuz her sabah temizlendi. Bir daha gelmeyi düşündüğümüz bu villayı kesinlikle tavsiye ederim.

Yine muhteşem

uAğaoğlu Ailesi
listanbul
d20 Temmuz 2021

Sevgili Şakir Abi her zamanki gibi yine çok keyifli bir tatil yaşadık misafir perverliğiniz için çok teşekkür ederiz hoş sürprizleriniz için ayrı ayrı teşekkür ederiz bahçe muhteşemdi her şey için çok teşekkür ederiz

Keyifli ve huzurlu bir tatil

uFazıl Bütev
lAnkara
d20 Temmuz 2021

Tavsiye üzerine balayı tatili için eşimle birlikte 1 hafta kaldık.Tahmin ettiğimizden daha güzel bir tatil geçirdik.Kalkan merkeze 10 dk mesafede fakat arabaniz var ise hiç sorun olmaz.Kaputaj ve Patara plajlarına 20 dk mesafede doğa harikası bir villa.Villa sahibi Mehmet bey ilgili birisi,tekrardan teşekkür ederiz.

Harika manzara, gözlerden uzak keyifli bir tatil

uAslı Kılıç
lKocaeli
d20 Temmuz 2021

Villanın manzarası harika izlemeye doyamadık. Bahçesi çok güzel bol ağaçlı, çam ağacında sincaplar dolaşıyor kızım bayıldı. Villanın eşyaları da gayet yeterli.Gözlerden uzak tam istediğimiz gibi sakin ve huzurlu bir tatil geçirdik, tavsiye ederiz.

Mükemmel

uYasin Tosun
d19 Temmuz 2021

2 yıldır yaz tatilimi Alvin de yapıyorum. Kesinlikle mükemmel. Dizayn çok iyi. Keyifle tatil yapacağınız bir villa . Teşekkür ederiz

Villa yorumu

uEDA ERYILMAZ
lIstanbul
d19 Temmuz 2021

Beklentimizin cok ustunde bir tatildi. Ev cok temizdi , hergun bahce ve havuz bakimi duzenli yapiliyordu. Ev sahibi Nadis bey cok ilgiliydi her sorunumuzu aninda cozume ulastirdi. Villa cok merkezi bir yerde konumuda super kesinlikle tavsiye ederim

Efsane ötesi

uİrem Gündoğdu
d19 Temmuz 2021

Villa muhteşem ötesi her detay incelikle düşünülmüş. Balayı için iyi ki burayı tercih etmişiz bizi evimizde gibi hissettirdi. Villa korunaklı etrafta sizi gören kimse yok sessiz ve sakin. Her şey çok temiz ve güzeldi. Villa çevresinde market ve restaurantlar bulunuyor ve arayınca kapıya sipariş getiriyorlar hiç bir şekilde mağdur kalmıyorsunuz. Çevresinde çok tatlı kahvaltı yerleri var. Evde zaten her şey var istediğiniz gibi yemek yapabilirsiniz. Tekrar gelmek için can atıyoruz. Villa sahipleri çok tatlı insanlar her konuda yardımcı oluyorlar. Tekrar gelmek için can atıyoruz. Şimdilik hoşçakal villa linam :)

Muhteşem

uBerfin Selçuk
lKayaköy villa loya
d19 Temmuz 2021

Villada Temmuz ayında kaldık herşey çok güzeldi çok temizdi ev çok kullanışlı ev sahipleri her konuda çok ilgi gösterdiler çok teşekkür ediyoruz ev gayet temizdi havuz bakımını her sabah yaptılar tatil yapmak isteyenlere tavsiye ediyorum seneye mutlaka tekrar tercih edicez herşey için teşekkürler

Mükemmel

uNeslihan Korkmaz
lViyana
d18 Temmuz 2021

Villa beklediğimizden çok daha güzeldi.. Ilgi alaka hersey vardı. Villanın temizliğine söylenecek birsey yok ve ihtiyaciniz olan hersey düşünülmüş. Ramazan Beye, Arif Bey ve değerli eşine çok teşekkür ediyoruz. Kesinlikle tekrar Villa Uludağyi kiralayacagiz.

12.07.2021

uFatima Sahin
lFransa
d18 Temmuz 2021

Harika bir tatil geçirdik. Muhafazakar aileler içinde ideal. Havuz çok güzel. Işıklandırma gerek evde gerekse havuz kenarında çok ģüzel. Keşke benimde böyle bir evim olsa detirten bir villa. Kesinlikle tekrar gelmek istediğimiz bir yer. Süleyman beye ayrica cok teşekkür ediyoruz.

Harika

uAyfer oguz
d18 Temmuz 2021

Villa belinay cok mukemmel tatiil için cok guzel bı villa tek kelime ile evimizin rahatlıgınnda. Fazlası var eksigi yok. Villa sahiplerinin ilgi ve alakalarına tesekkurler

Villa Selcuklu

uMehmet Gültekin
lKalkan
d17 Temmuz 2021

Villanın içi tertemiz, havuz her sabah temizleniyor, konum harika. Ev Sahibi çok yardımcı oluyor ve çok iyi bir insan. Hepsi Villaya da teşekkür ediyorum ve herkese tavsiye ediyorum.

Merak Ettikleriniz

Villa tatili hakkında en çok merak edilen başlıklar

Sorular ve Cevapları

Aklınıza takılan tüm soruları sayfamıza yazabilir hızlıca cevaplara ulaşabilirsiniz yada daha önce cevaplanmış soruları inceleyebilirsiniz.

Soru Sor

Neden Hepsi Villa

Hepsi Villa, sahip olduğu geniş portföy ile size en uygun villaları sunar. Kiraladığımız villaların belirli kalitede olmasını denetler. Müşterilerine karşı dürüst ve güvenilir olmayı, müşteri memnuniyetini en üst düzeye taşımayı ilke ediniriz. Firmamız, tatilinizin başlangıcında ve tatil sürecinde hep yanınızdadır.

Ayrıntıları Göster

Özel Hizmetler

Hepsi Villa, tatilinizi en konforlu şekilde geçirmeniz için her türlü hizmeti sunar. Villarımız konaklama öncesinde temizlenir, gerekirse konaklama sürecinde size özel söför, temizlikçi, ahçı, güvenlik tahsis edilebilir. Her türlü isteğinizi bizimle paylaşabilirsiniz.