Müşteri Yorumları - Sayfa 4

Mükemmel Tatil

uSeda Batur
d07 Haziran 2020

Geçen sene Ağustos sonlarında 1 haftamızı geçirdiğimiz yer. Temizliği bahçe bakımı havuzu ev içi eşyaları en küçük ayrıntısı bile düşünülmüş. biz ailece çok memnun kaldık. Tekrar görüşmek üzere

Harika....

uİbrahim Tabay
lİzmit
d07 Haziran 2020

Ailenizle kendinizi evinizde hissedebileceğiniz harika bir yer. Denize yakın, aracımızla 5 6 dk da gidiyorduk. Villanın içi tertemiz ihtiyaç duyabileceğimiz her şey mevcuttu. Sahibi olan Ramazan bey ‘e çok teşekkürler herzaman ilgilendi. Güvenlik konusuna gelincede biz hiçbir sıkıntı yaşamadık. Tekrar tekrar tercih edeceğimiz bir yer.

villa mavi kapı

uasım dayıoğlu
ldenizli
d07 Haziran 2020

Mutlu huzurlu bir tatildi..volkan bey ve eşine çok teşekkür ederiz.Her türlü ihtiyacımızla çok ilgilendiler

Manzarası ve yerleşimi müthiş,korona sürecinde kalmak için konumu çok elverişli

uAlper akça
lİzmir
d31 Mayıs 2020

Korona süresince ailemle beraber bir kaç farklı villa değiştirmek zorunda kaldık ama burası gibi insan ve topluluktan uzaklaşmak için tasarlanmış, doğanın içinde ve eşsiz manzaralı bir yer bulamamıştık.Ayrıca uygulanan hijyen faaliyetleri çok hoşumuza gitti ve bize güven verdi.Villa,Akyaka merkezinden 5-6 dk mesafede.İnsan hengamesinden uzakta.Bu bölge ile ilgili arılardan bahsedilmiş ama belki mevsim sebebiyle olacak,biz hiç denk gelmedik.villa görevlisi Mehmet bey ve eşi gayet Güler yüzlüydüler ve bu süreçte dahi her türlü ihtiyacımızda yanımızda oldu.Biz çok memnun kaldık.İşlerimin yoğunluğunun azalması durumunda tekrar ziyaret edeceğiz.

çok geniş villa

ualican tümtürk
lankara
d29 Mayıs 2020

villa konsept çok geniş 8-10 kişinin çok rahat konaklayabileceği çok güzel bir villa.herkese tavsiye ederim çok özel çok güzel villa.

virüsten uzaktasın

umetin alsancak
lbursa
d28 Mayıs 2020

Öncelikle çok keyif aldığımız bir tatildi.sokağa çıkma yasağından 1 gün önce villada konaklamaya başladık ve yarın son günümüz.kesinlikle çok güzel bir villa.kimse ile iletişimiz yok.sadece havuz ve güzeller güzeli Kayaköy ün keyfini çıkardık.sessizlik ve huzur dolu bir tatildi.

Huzur ve Konfor

uDamla Tuğba Cevik
lAydin
d25 Mayıs 2020

Mayıs ayında kiraladığımız bu villada en başından beri bize yardımcı olan hepsivilla ekibi, görevli personellere ne kadar teşekkür etsem az.Sorunsuz bir şekilde eve ulaştık ve hiçbir eksik yoktu.Konumu, doğası ve evdeki konforuyla mükemmel bir tatil geçirdik, her sene yaz ve kış döneminde rahatlıkla aile ya da arkadaşlarınızla geleceğiniz çok güzel bir villa.Emegi geçen herkese teşekkür ederim, her yıl görüşme dileklerimle

Teşekkürler

uOsman Aktaş
d20 Mayıs 2020

Öncelikle biz villayı 2 Eylül 2019da kiraladık.Muhafazakar aileler için gayet uygun içersi çok temizdi aradığınız herturlu şeyi mutfakta bulabilirsiniz. Ama her güzelin bir kusuru olur tali yol çok bozuktu aracımın altını cok kez vurdum, birde bulunduğu mevki dağ orman içinde o nedenle Eylül ayının başında olmasına rağmen zaman zaman soğuktan havuza giremedik. İçerdeki havuzla idare edebilirsiniz. Herşey çok güzeldi yol düzeldi ise seneye tekrar ziyaret etmek istiyoruz.

eksikler var ama artıları daha fazla

uBekir Ugur
d30 Nisan 2020

Merhaba, Bahçesi geniş, dut ağaçları harika, konum güzel (şehrin gürültüsünden uzak ama şehre çok yakın), köyün çevresi yürümek için uygun (bazen köpekler tedirgin edebilir), araçla gidilecek bir çok güzel yer var denize girmek için. Bununla birlikte, havuzu çok güneş almadığı için genelde soğuk -belki haziran için öyleydi- , jakuzi kalitesine bir şey diyemem ama dolmuyor maalesef. yani çalışıyor ama o kadar süre beklerseniz kullanabilirsiniz yani çalışmıyor gibi bir şey. Müştemilat olarak kullanılan yer ben gittiğimde kokuyordu. Orada bize yardımcı olan çalışan, yan binadan kaynaklandığını söyledi ama biz orayı kullanamadık ve ana binada sıkıştık. eksilerden mutsuz olmadık. artıları daha ilgi çekiciydi bizim için. yine kalırım. ama lütfen koku sorununu, jakuzinin yavaş dolma sorununu çözün. biz de daha mutlu olalım... Selamlar

Oldukça iyi

uKübra Bulut
lTrabzon
d26 Nisan 2020

Villanın eksiği yok fazlası vardı ekim ayında gitmemize rağmen havuzu çok rahatlıkla kullandık akşamları biraz serin oluyordu klima ile o bile hiç sorun olmadı bizim için çok güzel 1 haftaydı

muhteşem villa

uBeren Şimşek
listanbul
d24 Mart 2020

Villa göründüğünden çok daha büyük.odalar nerdeyse 40-50 m2.bahçesi kocaman.kapalı havuz dış havuzla aynı boyda.hamamı saunası,alttan ısıtması,bahçesi dış havuzu jakuzzisi yani özellikleri say say bitmeyecek bir villa.tüm detaylar düşünülmüş.mutfak malzemesi evimizde bile bu kadar muntazam değildi doğrusu.tam bir tatil köyü gibi.masa tenisi bilardosu herşey var yani villada .kesinlikle tavsiye ediyorum.villa sahipleri Polat Bey ve Esra hanım a çok teşekkürler tüm sorularımıza anında cevap aldık.bize çok yardımcı oldular.herşey için çok teşekkürler.

süper bir tatil için

uALİ ÖNCÜL
lmerkeze 1 dk
d24 Şubat 2020

villada haziran ayında konaklama imkanı bulduk tertemiz bir villaydı özellikle ısıtmalı ve jakuzi özellikli iç havuzu çok eğlenceliydi tabi ki o sıcakta ısıtma satın almadık. çocuklarımız için çocuk havuzu da bizim tercih sebebimizdi. bizi villamızda karşılayan ve her ihtiyacımızda yanımızda olan personele ve hepsi villa ailesine teşekkür ederim.

EN GÜZEL TATİL

uTÜLAY AKDEMİR
lİSTANBUL
d24 Şubat 2020

ailecek tatil yapmayı planlıyorsanız gidebileceğiniz en güzel villa konumu çok güzel ayrıca çok temiz bir villa manzarasına söylenecek laf yok zaten anlatmaya gerek yok fotoğraflarda da görüyorsunuz :D

Çok Güzel ve geniş Villa

uzeynep demir
listanbul
d17 Şubat 2020

Villa konum olarak çok iyi,geniş bahçesi ve güzel 2 adet büyük havuzu var.Sauna ve hamamı çok hoş olmuş.Tüm detaylar Düşünülmüş ve çok modern döşenmiş bir villa

Çok Güzel Villa

uZeynep Soylu
lalmanya
d17 Şubat 2020

Çok güzel bir villa.Kapalı havuzu ve saunası çok güzel olmuş.kış ayında kalmamıza rağmen çok keyif aldık.Klimalar çok iyi ısıttı odalarımızı.salonda ve odalarda kocaman klimalar kullanmış villa sahipleri(bizim için çok önemli idi)Yazın da kalmak için sabırsızlanıyoruz.odalar büyük ve geniş.jakuzziler çok güzel kullanışlı villada tüm detaylar düşünülmüş.villa sahipleri çok cana yakın.her sorumuza anında cevap alabildik.herşey için çok teşekkürler yazın tekrar görüşmek üzere.

Çok güzel villa

uMeral şimşek
lankara
d17 Şubat 2020

Polatta daha önce konaklamıştık.çok memnun kaldık ve bu sene tekrar kiralamaya karar verdik.kayaköyde ücra köşelerde kalan villalar ile kıyaslamayın merkezde yerleşim alanı ve marketlerin olduğu bölgede bahçesi havuzu tamamen korunaklı çok güzel ahşap ve taş mimarisi ile döşenmiş çok hoş bir villa.villa sahiplerinide işlerini çok profesyonel yapıyor.2-3 kez arkadaşlarımızı yönlendirdik ve hepsi çok memnun kaldılar.ve halen değişik tarihlerde villa polat veya polat 2 müsaitlik durumuna göre konaklama yapıyorlar.Biz her sene tercih ettiğimiz için hepsi villa ve villa sahipleri ile nerdeyse arkadaş gibi olduk.altta bulunan bir kişinin yorumuna istinaden bu yorumu yapma gereksinimi duydum.bizler sadece bir hafta geliyoruz ve ücret karşılığı villayı kiralıyoruz ama o kadar anlayışsız insanlar varki villayı satın aldıklarını sanıyorlar.bunu üzülerek yazıyorum ama bu tarz insanlarda var.işlerini düzgün yapan ve bize güzel bir tatil geçiren insanlara biraz daha saygı gösterelim lütfen.son olarak hepsi villa ve villa sahiplerine çok teşekkür ediyorum.nisan da görüşmek üzere.hediyelerimiz ile geleceğiz yine bu sene fethiyeye :)

Mest olduk! Unutamadık!

uNeslihan Acar
d16 Şubat 2020

Bu yılın tatil planlarını yaparken geçen yıl kaldığımız Kayaköy deki Villa Taşkonak’ın bizde bıraktığı hatıraları tekrar hatırladık ve bu villayı çok sevdiğimiz anladık. Ama zaman olarak bize uyan fazla boşluğu kalmadığını gördük ve üzüldük. Villanın malzeme kalitesi ve korunaklı olması mükemmeldi. Çocukları havuzda evin her bölümünden kontrol etmek ve ufak kızımızı jakuzide yüzdürübilmek çok konforlu idi. Bahçenin sürekli bakımlı,yeşil ve büyük olması bizi 1 hafta boyunca rüya gibi tatil yaşattı. Umarım bize uygun bir zamanı tekrar kiralıyabiliriz tekrar teşekkürler.

Her şey çok güzeldi.

uNihal Doğan
d09 Şubat 2020

Her şey çok güzeldi. ’Korunaklı’ rahatça tatil yapabileceğiniz harika bir villa.Herkese tavsiye ederim.

Doğa Manzaralı

uHikmnet Sağ
d09 Şubat 2020

Kesinlikle muhteşem bir villaydı.Tatilimiz bitmesin istedik. Villanın manzarası ve mimarisi çok güzel özenle ve emek verilerek yapılmış. Anlatılmaz yaşanır denir ya işte o şekilde bir tatil geçirdik.

Harika

uAhmet Doğan
lBursa
d09 Şubat 2020

Villa tek kelimeyle harikaydı, konumu, kullanımı her şeye bayıldık. Kalkanda kaldığım en güzel villaydı diyebilirim.Manzarası tek kelimeyle şahane.Çok keyifli bir tatil geçirdik. Villanın manzarası ve merkeze yakınlığı oldukça iyiydi. Diğer gezilecek yerlere de aracınızla gidebiliyorsunuz.Örneğin Fethiye-Ölüdeniz 1 saatte gidebiliyorsunuz. Sakin, huzurlu tatil arayanlar icin ideal bir yer.

Merak Ettikleriniz

Villa tatili hakkında en çok merak edilen başlıklar

Sorular ve Cevapları

Aklınıza takılan tüm soruları sayfamıza yazabilir hızlıca cevaplara ulaşabilirsiniz yada daha önce cevaplanmış soruları inceleyebilirsiniz.

Soru Sor

Neden Hepsi Villa

Hepsi Villa, sahip olduğu geniş portföy ile size en uygun villaları sunar. Kiraladığımız villaların belirli kalitede olmasını denetler. Müşterilerine karşı dürüst ve güvenilir olmayı, müşteri memnuniyetini en üst düzeye taşımayı ilke ediniriz. Firmamız, tatilinizin başlangıcında ve tatil sürecinde hep yanınızdadır.

Ayrıntıları Göster

Özel Hizmetler

Hepsi Villa, tatilinizi en konforlu şekilde geçirmeniz için her türlü hizmeti sunar. Villarımız konaklama öncesinde temizlenir, gerekirse konaklama sürecinde size özel söför, temizlikçi, ahçı, güvenlik tahsis edilebilir. Her türlü isteğinizi bizimle paylaşabilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanıyoruz. Bu siteyi ziyaret etmeye devam ederek, çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi