Müşteri Yorumları - Sayfa 2

Harika manzarada huzuru dinlemek..

uBüşra Topuz
lDiyarbakır
d05 Temmuz 2020

Villa balda 1 hafta güzel vakit geçirdik. Eğer hava sisli değilse çok harika bir deniz manzarasına sahip ve sabahları çam kokusuyla birlikte bahçede kahvaltı keyfi yapıyorsunuz. Akşam olunca villa ışıkları ve ay ışığı ile birlikte başka bir güzel oluyor. Mehmet bey her sabah havuzu ve çevresini temizledi ilgisine teşekkür ederiz hiçbir sıkıntı yaşamadık..

Gorundugunden çok daha fazlası

uOlcay Büyük
lİslamlar, Kalkan
d05 Temmuz 2020

Pandemi zamaninda izole tatil arayisiyla ilk kez villa tatili sectik. İyi ki villa Buse yi secmisiz. Tertemiz, konforlu ve zevkli dosenmis bir villaydi. Ev sahibi Yusuf bey cok ilgili ve guler yuzluydu. İnternet yavas cekiyor diye altyapiyi degistirerek hemen kalici bir cozum buldu. Bekledigimizden cok daha fazla keyif aldik ve rahat ettik. Temmuz basi olmasina ragmen İslamlar da hava cok guzel ve serindi. Sanki Antalya da degildik, hic nem yoktu. Etraf zeytin agaclariyla kapli, bocek, sinek vs de bizi rahatsiz etmedi. Cocukla, cocuksuz her turlu rahat edilir bir ortam. Gelecek yil tekrar gitmek icin can atiyoruz.

Mükemmel

uNedim Kurt
d05 Temmuz 2020

Bir hafta konaklama seçeneği oldu. Villa çok kaliteli ve özen ile döşenmiş. Sağ olsun villa bakıcısı bize her sabah köy yumurtası ve bahçeden sebze verdi bizim ilk villa tecrübemiz olmasına rağmen çok memnun kaldık.

Harika

uONUR ONEN
lKadikoy
d05 Temmuz 2020

Iki aile, Pandemi doneminde harika bir tatil gecirdik, odalar temiz konum harika havuzlar resimlere gore biraz kucuk ama rahatsiz etmiyor. Dış alanda ve salonda priz yok mutlaka uzatma kablosu getirin. Villanin tek dezavantaji yakinda bulunan agillardan gelen tezek kokulari ama mekan o kadar keyifli ki alìşıyorsunuz. Ayrica hepsivilla ekibi de çok ilgili ve profesyonel çalışıyor

Hersey icin tesekkurler.

uHale Gundogan
lFrance
d03 Temmuz 2020

Yunanistan dahil , kaldigimiz en guzel villa. Karsilama ilgi mukemmel. Serel hanima tesekkur ederiz

Rüya gibi bir tatil

uTugba
lAlmanya
d02 Temmuz 2020

Villa defne den yeni çıktık :( 8 gün konakladik süper bir tatil geçirdik. Villa olsun havuzu olsun konumu olsun hepsi harikaydı. 2 çocuğumuzla muhteşem bir tatil geçirdik buraya mutlaka birdaha geleceğiz. Artık 5 yıldızlı bir otele gitmeyi düşünemiyorum, çok memnun kaldık. Villa tertemizdi ve sahibi azize hanım çok ilgiliydi. Hersey için çok teşekkür ederiz ve mutlaka herkese tavsiye ediyoruz.

Çok kaliteli bir ortam

uFeyzullah HARMAN
lLyon/Fransa
d02 Temmuz 2020

Haziran sonu tuttuk villayı. Muazzam bir vakit geçirdik. Şehre iki adım, çok rahat ettik. Tavsiye ediyoruz.

Guzel

uFeyza reis
ltrabzon
d01 Temmuz 2020

Gorsel olarak fotograftaki gibi.acikcasi cok tedirgin gittim.koy olmasi gerdi birde fethiyeden sonraki cikis yolu.ama iyiydi sakin tatil arayan icin uygun.temizdi.bahce guzeldi havuzda. Alisveris merkezden yapilmali suyu cok kirecli bu arada:)

EHH İŞTE

uHALUK KURT
lSAKARYA
d29 Haziran 2020

20 haziran sokak yasağı olduğu gün 9 da kayaköydeydik. giriş saatimiz olan 15 e kadar biraz dışarıda biraz arabada bekleyerek vakit geçirdik.fakat villamız saat 15 te hazır değildi hala temizlik yapılıyordu.küçük kızım mantar koltuktan bahsediyordu fakat yoktu.yeğenlerim masa tenisi oynarız diyorlardı maalesef oda yoktu.dış ahşaplar güneşten artık tahta şeklini almış,sezona girerken hiç yoktan verniklenmesi lazımdı(havuz kenarlarıda aynı)cumartesi girdik hadi pazar havuz temizlenmeyebilir.fakat pazarteside temizlik yapılmadı ve su çok bulanıktı.aradıktan sonra temizlemeye gelen arkadaş filtrelemenin arızalandığını söyleyip temizliğimizi yaptı.odalar geniş,veranda falan geniş yeşilliği güzel,etraf sessiz ve fethiyeye göre hava daha serin.rahatça oturulabiliyor.havuz ebatı idare eder. her sezonda övgüyle bahsedilmiş,fakat bu sene sezona eksik hazırlanmış.genel olarak taş ve ahşabın vede yeşilliğin buluşması güzel. ufak tefek sıkıntılar olsada dert etmeyip tatilimizin tadını çıkarmayı başardık.

cok memnun kaldik

uMehmet Hanifi Kara…
listanbul / Küçükcekmece
d29 Haziran 2020

En basta mehmet bey ve osman beye cok teşekkür ederim ilgileri ve alakalari icin temizlik ve titizlik müşteri memnuniyetini on planda tutmaları ve villanin konumu cok hosumuza gitti

Memnuniyet

uMANSUR FERİDE
lİSTANBUL
d28 Haziran 2020

Her şeyden önce iyi bir tatil oldu villa sıla güzel bir villa köyün insanları cana yakın AMA RESTORAN FIYATLARI ÇOK FAHİŞ

İlgili Ev sahipleri

uBurak Derya Tekiner
lİzmir
d28 Haziran 2020

Ev sahipleri çok ilgili.Fakat öyle hergün havuz temizliği çevre temizliği falan biz bir haftada bir kez gördük.Ki biz sabah 7 gibi kalkıyorduk.Fakat villanın konforu ve konumu çok iyi.

Huzurlu ve Sakin Bir Tatil

uFiliz Kılıç
d28 Haziran 2020

İlk defa villa tecrübemiz oldu. Otel tatilinden daha konforlu. Çocuklar ile de çok rahat ettik. Bundan sonraki tatillerimiz bu şekilde olacak inş. Villa resimlerde göründüğü gibi. Villayı görene kadar tereddüt yaşadım. Ancak hepsi villa sitesinden gönül rahatlığı ile tercih yapılabilir. Villalar gayet konforlu ve temiz. Villa Erik adı üstünde erik bahçeleri ve çeşitli meyveler ile dolu bahçe içerisinde. Ev sahipleri de bu konuda gayet cömert davrandılar. Villa içerisinde konforunuz için her şey düşünülmüş. Taleplerimiz villa sahipleri tarafından hemen karşılandı. Kendilerine ayrıca çok teşekkür ediyoruz. Sonraki seneler için de aynı villayı düşünüyoruz. Konum olarak da orman içerisinde bol oksijenli ve huzurlu bir tatil arayanlar için kaçırılmaz fırsat.

Memnuniyet

uCansu İnce
d28 Haziran 2020

15-22Haziran 2020 tarihleri arası villada konakladık.İlgi,alaka,konfor,merkeze yakınlık herşey beklentimizin çok çok üzerindeydi.Villa içerisinde her türlü konforumuz düşünülmüş hem evden hem firmadan müthiş derecede memnun kalarak ayrıldık.Bizimle ilgilenen Süleyman bey,en ufacık rahatsızlığımızı dile getirdiğimiz anda sorunumuzu çözüyor,yardımcı oluyor,kendisine de teşekkürlerimizi iletmek isteriz Biz tatil konusunda çok şanslıydık firmanız sayesinde.İyi Çalışmalar

Villa Bal ile çok guzel bir tatil için sizde deneyin.

uMustafa kabak
lMersin
d28 Haziran 2020

Öncelikle işten sosyal hayattan biraz uzaklaşıp kafa dinleyip rahatlamak istiyorsanız villa bal ilk sıranız olsun villa sahibinin ikram ettiği o köy yumurtalarının tadı hala damakta duruyor çok güzel bir hafta geçirdim sizlerinde böyle güzelliklerden yararlanmanmanızı içtenlikle isterim. Iyi tatiller...

Huzur Dolu Bir Tatil

uHale&Sefa Öztürk
d27 Haziran 2020

Merhaba, öncelikle çok memnun kaldığımızı belirtmek isteriz. Rezervasyon aşamasında bize yardımcı olan Şila Hanım başta olmak üzere diğer personellerde dahil, geldiğimizde bizi karşılayan Süleyman Bey’e güler yüzlü ve iyi niyetli yaklaşımlarından dolayı çok teşekkür ederiz. Esas konu olan ev web sitesinde yayınlandığı üzere görsel ve açıklamalar aynı hatta bizim beklentimizinde üzerindeydi, ev sahibemiz Azize Hanım, Eşi ve Dünürü Hanımefendi’ye ilgi alaka ve ikramlarından dolayı çok çok teşekkür ederiz. İnşallah imkanlarımız el verdiği sürece gelmeye devam edeceğiz. Bu yorumu yazma sebebimiz biz de diğer yorumları dikkate alarak geldik hiç pişman olmadık gelmeyi düşünenler de hiç tereddüt etmeden gelebilirler.

Harika bir tatil geçirdik

uMasum Ekin
d27 Haziran 2020

Öncelikle ev sahiplerimizi tebrik etmek isterim çok ilgili ve çok duyarlılar bunun için ayrıca teşekkür ederiz 1 haftalık tatil süresinde kendi eviniz de gibi rahat ediyorsunuz fotoğraflarda ne görüyorsanız aynı şekilde sizi karşılıyor villa erik adından da anlaşıldığı üzere etrafı erik ağaçlarının bol olduğu bir bahçesi var sağolsunlar ikram ettiler çok güzel bir tatil geçirdik hepsi villaya ev sahibi Azize hanım ve eşine çok teşekkürler

İdeal aile villası

uAyşe keskin
lTrabzon
d26 Haziran 2020

Tatilimiz boyunca hiç bir olumsuz durumla karşılaşmadık. Sakin huzur dolu bir tatildi.resimlerde gördüğümüzden daha güzel bir villa etrafı korunaklı kapalı hanımlar için oldukça uygun havuzu oldukça büyük tertemiz çocuklar için çok güzel bir bahçesi mevcut.ölüdenize yakın,merkezde güzel pazar imkânınız var. Ev sahibi Dilek hanım çok kibar ve anlayışlıydı.eglenceli bir tatil geçirdik önümüzdeki sene yine tatilimizi burada planlıyoruz

Muazzam

uKemal Çarkçı
lEskişehir
d24 Haziran 2020

Öncelikle geçirdiğim en güzel tatillerden biri olduğunu söylemek istiyorum. İki aile olarak kiraladığımız villa için başlarda tereddütlerimiz vardı fakat villa sahibi Abdullah beyle tanıştıktan sonra tüm endişelerimiz tamamen ortadan kalktı. Hizmet sektöründe çalışan biri olarak uzun zamandır bu denli ilgi ve alakalı bir hizmet almamıştım. Kendileri hiçbir sorunumuz olmamasına rağmen sürekli eksik yada olumsuz bir durum olmaması adına bizimle ilgisini hiç kesmedi. Ailesiyle birlikte göstermiş oldukları bu özenli davranıştan dolayı kendilerine buradan da teşekkür etmek istiyorum. Villa ile ilgili herşey mükemmel ve kusursuzdu. Gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz. Bir eleştirim hepsivilla yetkililerine olacak sadece. Tatilimizin 5. Gününde herşey yolunda mı diye arama nezaketinde bulundular sadece. Ne giriş yaptığımız gün nede çıkış yaptığımız gün kendilerinden hiçbir ses yoktu. Villa sahiplerinin hizmet kalitesi ve özeni umarım hepsivilla yetkililerine de örnek olur....

Ferah ve sorunsuz bir villa

uFatih Apaydin
d23 Haziran 2020

İki aile çok güzel bir tatil geçirdik. Villa genel olarak sorunsuzdu. Bahçesi çok güzel dalından her gün meyve toplayıp yedik. Tencere ve tavalar biraz eski ama biz kendimiz getirmiştik bir çok şeyi. Ayrıca evde karıncalaşma olabiliyor dikkat etmek gerekiyor. Gönül rahatlığı ile gidebilirsiniz.

Merak Ettikleriniz

Villa tatili hakkında en çok merak edilen başlıklar

Sorular ve Cevapları

Aklınıza takılan tüm soruları sayfamıza yazabilir hızlıca cevaplara ulaşabilirsiniz yada daha önce cevaplanmış soruları inceleyebilirsiniz.

Soru Sor

Neden Hepsi Villa

Hepsi Villa, sahip olduğu geniş portföy ile size en uygun villaları sunar. Kiraladığımız villaların belirli kalitede olmasını denetler. Müşterilerine karşı dürüst ve güvenilir olmayı, müşteri memnuniyetini en üst düzeye taşımayı ilke ediniriz. Firmamız, tatilinizin başlangıcında ve tatil sürecinde hep yanınızdadır.

Ayrıntıları Göster

Özel Hizmetler

Hepsi Villa, tatilinizi en konforlu şekilde geçirmeniz için her türlü hizmeti sunar. Villarımız konaklama öncesinde temizlenir, gerekirse konaklama sürecinde size özel söför, temizlikçi, ahçı, güvenlik tahsis edilebilir. Her türlü isteğinizi bizimle paylaşabilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanıyoruz. Bu siteyi ziyaret etmeye devam ederek, çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi